För jag har jullov

Riktigt rolig gårdag! 
Avslutningen var riktigt rolig och sen lite fest på det var finfint! 
Pratade ned så grymt härliga människor! Lärde känna lite nya och gamla lite bättre :) 
Fick göra så mycket snälla saker att jag har energiboostat för en lång tid nu :) 
Och bra är det för min hjärna är som ett jävla garnnystan, får ingen ordning på tankarna alls och jag önskar jag kunde prata med någon men måste bara komma på vem som skulle orka lyssna till alla förvirrade och meningslösa ord som håller på spränger psyket på mig. Elin skjutsade hem mig vid 3 och vi hade en riktigt givande pratstund, smart tjej det alltså! Ikväll ska jag fixa julklappar och se lite på serier som jag sen far med till stan på måndag och efter det blir det antagligen en sväng hem till Nicole :) najssss! 
Hare gött






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0