ett tungt inlägg. gnällfaktor: hög.

Tjotjo
Har verkligen ingen lust att skriva längre, eller inte tid heller för den delen.
Sätter jag en penna mot ett papper och spottar ut nå bokstäver är det alltid i skolan där varenda en bokstav ska betygsättas och då tappar man lusten.
Alla gånger jag får tänka eller öppna munnen utan att det ska bedömas på en skala från 4-10 är en lättnad.
Haha nej, nu ska jag inte klaga, livet leker och jag är faktiskt ganska lycklig även om det är lite tungt just nu :)
 
Folk säger att kärlek ger vingar, lätta steg och flygturer på moln men just nu bara trycker det i bröstet på mig, jag älskar visserligen att vara kär såklart, men just nu är det tungt det också, jag vet inget och att inte veta är tungt :)
 
Detta var ett tungt inlägg som antagligen var tungt att läsa, så hoppas alla som inte står ut med gnäll inte läste det, för jag vill egentligen inte gnälla, jag är så glad att jag går i en bra skola, har världens finaste vänner och allting! 
 
peace & loveee <3
 
 
Some people are so poor, all they have is money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0