Facebook, det är äkta kärlek det!

Jag blir att undra varför jag ens loggade in på facebook när man möts av hundratusen statusar
"myser med älskling" "åhhhh, älskar dig så mycket ***<333" osv.
Själv sitter man här i soffan med hunden sovandes vid fötterna och dricker kaffe och väntar på att reprisen på Bonde söker fru ska komma på 4an (bara för att göra hela grejen värre liksom) 
 
Jag tror jag loggar ut, stänger av datan och går ut och sätter mig på en sten i skogen och sjunger i stället, har jag tur kanske någon liten sork vill joina mig. 
 
och med bilden vill jag hälsa "lycka till med ert förhållande, hoppas ni gifter er, skaffar 7 st ungar, köper semsterhus i florida, villa, volvo och en liten lurvig pudel, ALL LYCKA TILL ER, ps. börja med att logga ut från fb ;)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0