Det är lätt att bara finnas. Men få kan konsten att faktiskt leva.

Hallåå! :)
Nu känner jag verkligen för att börja blogga lite igen! :)
Får väl se hur länge det håller sig... hehe, jag brukar ju inte vara så duktig på det där..!
Skulle egentligen ha börjat blogga med Alva igen men trög som jag är så blev det inte och får väl se om det blir igen i framtiden :)
Ska försöka här nudå iaf! ;)
 
Jag testade ju blogspot lite men jag kommer nog alltid vara lite smått förälskad i blogg.se och kommer nog inte släppa det i första taget! blogspot kändes inte som mig liksom! haha!
 
Idag har jag mest gått omkring i onepiece och hoodie ocb jeans och chillat!
Det behöver jag nu när jag just börjat 1:an och allt är nytt, främande och påfrestande!
 
Hade en riktigt bra kväll igår med Topsi och Smeden men kom hem rätt sent så har varit lite lam i huvudet idag.
Inget partyparty för min del ikväll alltså!
 
Nu väntar jag bara på att mitt blodsocker ska gå ner så att jag kan ta ut min ponny och springa lite :)
I morgon ska mamma ha honom på en kurs och då är det kanske bra om han inte har allt för mycket energi, hehe (a)
 
"If I could give you one thing. I would give you the ability to see yourself through my eyes. Then you would realize how special you are"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0