veterinären nästa.

Usch vilken satans dålig dag! :(
Ja, hejdå min positiva sida jag vet.
Men för det första har jag inte gjort ett skit, inte pluggat, inte sett film, inte varit me jalle, för de andra duscha jag typ i två timmar i 40 grader, hej välkommen framtriggade feber och det värsta av allt är att lilla Xanthe mår sämst alltså. Hon går omkring och piper och gömmer sig, har svansen mellan benen och ser jätte orolig ut, äter knappt mera och har inte druckit, skyddar typ från halva ryggen och bakåt och e rädd och olycklig typ. Hon har varit hängig flera dagar men nu märks det en extrem skillnad. Hon har också gått runt och hostat ett tag vilket vi har trott att har betytt att hon har haft mask så vi har avmaskat henne, vilket det ju inte var. Det mest skrämmande med det är att det trodde vi med vår förra hund med. Vi avmaskade, hon blev dålig och måsta avlivas D''':
Men hon var 13 år och överviktig och Xanthe är trotsallt 7 och i mycket bättre kondition och form än hon var, det fixar sig, det måste fixa sig! Så nu blir det till akutveterinärjouren nästa!
Min allra sötaste bästa tjej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0