Praoplatsen kirrad med vilda gester.

Tjatja! :))
Nu sitter jag här med min kära fmilj och ser på Gäster med gester! :D och mamma klagar på att pappa tycker att Lena PH har intelligenta bröst... HAHAHA vi är lika knäppa hela bunten joo! xD
Efter en kaosartad dag blandat med en massa random så känns allt ganska bra :) (förutom att jag e så mätt att jag vill spy för att jag åt typ 2 kg pommes till middag så e de bra!)
I morse hade jag klockan att ringa redan klockan 8 (fast det är lördag observera) eftersom jag skulle på moppekurs! :) Halvnio efter att jag velat fram och tillbaka vad jag skulle klä mig i så stod Mandas mammas bil utanför dörren och vi åkte in till kursen och kom precis i tid till klockan 9. På kursen var vi typ 23 st och 3 st saknades. På kursen var Josse också! :D fett najs! Vi hade en lunchpaus på en h då jag och Manda gick och käka kycklingrulle på hesse efter teorin och sen samlades vi klockan 12 på flygfältet för att göra praktiskta övingar. Det gick bra och lärarn tyckte jag hade en bra blick när jag körde och att man märkte att Jag, Manda och Josse var vana att köra :)
Som tur var så var min kära farmor & farfar så hinla snälla att dom körde moppen till och från stan i hästsläpet! :)
Efter kursen fick jag bråttom för då var klockan 2 och jag trodde zic zac stängde 2 (dit jag skulle gå och fråga om praoplats) så då släppte farfar av mig i stan och jag sprang typ över torggatan till zic zac och så visade det sig att de stängde 3.. men iaf :)
Jag fick praoplatsen! :DDD haapppyyy!! :D
Och hon sa att det var bra att jag kom och presenterade mig och pratade själv så ni som ännu har praoplats att fixa så tipsar jag om att göra det istället för att ringa eller så.
Sedan kom farmor dit och det visade sig att hon kände farmor och min faster, Monica så det blev en himla släktutredning av det hela men ja :)
Sen efter det gick jag på stan lite och sen hängde jag med Mattsson och Tobbe ett tag :) Sen for jag hem och lagade schweizerschnitxel (hur fan det nu stavas) och middagen blev typ först klockan 8 och sen gick jag med Xanthie och nu sitter jag här :)
Igår var det också US träff vilket var fett kul eftersom jag verkligen har saknat att prata i massvis med härligt folk i min egen nivå! (ja ta piken alla i us! ;)) haha
Men nu ska jag återgå till tvn efter ett lååångt inlägg, ha den bästa lördagen alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0