passiontea

Hej hallå igen bloggen!
Nu sitter jag här vid datan, igen, den får aldelles för mycket av en tid jag egentligen har, men det är väl bra det! :) att man gör saker man egentligen inte har tid med... :P
Aja iallafall. Nu sitter jag och dricker min 4:de kopp de för dagen också! :D När jag blev sjuk den här gången blev jag verkligen galen i te! så idag när vi var till veterinären med xanthe (som i övrigt mår bra nu förutom att hon ska äta antibiotika ett tag och inte får överanstränga sig) så kände jag att jag måsta vika in vid mattssons och köpa honung och te! :D Köpte ett med mango,passionfrukt och apelsin, muuums! :D hahaha töönt jag vet xD
Förut var jag en sådan person som typ bara drack Pirkka Earl Grey och drack te typ en gång varje halvår men nu e de andra takter! :D
Iallafall, ikväll kommer det ju robinson! :) och jag e en sån tönt som typ följer alla typiskt svensson tv4 pogram som idol, robinson och bonde söker fru xD så jag ska se det! :)) jag tkr de e ganska kul iaf och jag de verkar ganska roligt att va där ju! förutom att man typ hungrar ihjäl... men iaf! :)
Just nu sitter jag också och e typ arg på att grooveshark ceppar :(( för förutom att de finns mera låtar på spotify så e grooveshark lugnt bättre! ingen reklam, mke musik och gratis!
Fuck den där rutan!!! >.< den kommer upp på typ alla låtar ju >.< ceppceppcepp! jag ska skriva ett klagobrev till grooveshark chefen så alla hans anställda får sparken!!
Haha, vadå överdriva? :D
Men nu ska jag...göra andra saker!
Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0