Ordning och reda, pengar på fredag!

Hejsan! Idag e det då dagsverk och jag ska, precis som många andra städa. Då kanske man tänker, oj vad jobbigt att städa då? dammsuga lite och torka lite damm, kanske ta upp en tidning från ett bord typ. Men i det här huset finns det nog absolut inget jobb som är mera oändligt än just det. Det finns så sjukt många förråd och skrymslen som det är tonvis av saker som bara ligger slängda huller om buller. Jag har ett rum som ser värre ut än ett minfält under andra världskriget. + resten av huset som också verkligen behöver städas väldigt mycket.
För i det här huset bor ju jag som stökar ner så sjukt mycket men hatar att städa, min mamma som är 3 gånger värre än jag (nästan iallafall) och pappa som hatar att det är stökigt och som dammsuger ibland men ändå låter sakerna ligga och drälla överallt. Det är därför vårt hus ser ut som det gör. Tyvärr. Men nu är det ändring på det!
Men eftersom jag inte tycker städning är så himla sjukt kul så får ni gärna messa eller ringa och underhålla mig tack! :')
Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0