Lördag den 24 sept

Hej hallå! :)
Just nu sitter jag med en seg dimma i huvudet och ont i nacken och huvudet, vad låter det som? jo en halv natt framför datan.. :S
Dessutom väckte min lilla gulliga hund mig 20 över 8 för att hon ville ut ur rummet, då nästan sprkade jag ut henne ur rummet och sedan tog det ett tag innan jag kunde somna om igen >.<
Sen var jag på en mysig ridtur med Manda och våra egna små isisar! :D
Vi hade inte så mycket fart och Jalle var väldigt stötig i galoppen och ovillig i traven.
Jag tror att felet sitter ganska självklart i vänster fram men det kan också vara höger bak eftersom de kan ömma diagonalt och han har ju sin spatt i höger bak så jag hoppas verkligen inte det är det :S
Nu tror jag precis ska fixa mig en kopp te och sen ska jag nog sova en stund så kanske jag orkar jogga ikväll,
jag blev riktigt peppad att träna igår och ska nog försöka börja ta tag i även den biten igen. Men det kan hända att jag går ut en stund med vovven före..
Denna vecka kommer nog att bli ganska så bra! :) fullt upp men! Jag kommer träna Jalle en del, eller det beror ju på hur det är med hans ben, jag tror man kanske skulle boka tove på en ir-terapi om hon har tid :)
Jag ska även boka tid för att noppa ögonbrynen eftersom jag tycker att det är bra att göra det hos proffs regelbundet och sist jag gjorde det på salong var i Maj :P
Sen ska jag även försöka träna så mycket som möjligt, joggning, gym och simning ^^
Jag har ju också matteprov på fredag och mycket tid kommer väl gå åt att plugga på det (matteprov är det jag pluggar mest till :S)
Dessutom är ju Tobbe i sund den här veckan så ska väl träffa honom också! :D
Men nu ska jag fixa en kopp passionte! ;))
Ha det bra! ciaao
Ni får en gammal bild på min fina ponny! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0