Jag är tillbaka nu alltså! :))

Hejsan!
Nu har jag fixat på bloggen typ huur länge som helst och jag är slutligen ganska nöjd, dom här jädrans kodmallarna på blogg.se är verkligen tidskrävande :S
Jag skaffade faktiskt till och med användarkonton både på blogspot.com och bloggplatsen.se bara för att jag verkligen vill blogga men inte har tid eller ork med all tid som dom här mallarna och designerna kräver men det räckte med att logga in på mina andra konton för att inse att det antagligen tar mycket mera energi att lära mig en helt ny bloggplattform än att försöka göra något vettigt på blogg.se som jag nu har lärt mig efter några år haha xD
Iallafall, idag har jag feber och mår inte bra alls och det är därför jag är hemma och har tid att fixa med bloggen istället eftersom jag verkligen vill blogga. Det har hänt ganska mycket men ändå ingenting i mitt liv den senaste tiden, kompisproblem, kärleksproblem, skolan, tidsbrist äh you name it och det är då man verkligen ska ha en blogg! Visst man kan ju inte direkt skriva något personligt eller hemligt men man får iallafall skriva av sig och eftersom jag iallafall försöker visa en ganska positiv sida på min blogg så blir jag positiv av att skriva också! :) dessutom är det ingen som bryr sig om gramatik fel och punkter hit och dit på ens blogg, hoppas vi!
Iallafall, idag ska jag nog typ se på film, plugga svenska, biologi och matte (hur mycket jag nu orkar) och dricka apelsinté, love it! helst ska man ha honung i också men den har jag ätit upp...bra Carolina, bra!
Helst skulle jag fara ut och jogga också men det kan jag ju läääätt glömma, jag har ingen energi alls, jag fryser hela tiden och mår illa men jag har liksom inte kunnat träna på typ en och en halv vecka, asså jag dör D: Men så fort jag blir frisk då ska det tränas så tusans! för det är då jag mår som bäst! :D
Men nu ska jag gå från datorn vilket kommer bli riktigt skönt efter allt jobb med bloggen! :))
Ha de bra! :)
en bild som jag tog för ett tag sen :P
HAHAHA jag tycker den här bilden är ganska charmig xD
"Sometime it lasts in love but sometime it hurts instead..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0