If I let you go I'll never know how my life would be with you near me but I'm not sure I want to know neither.

Just nu sitter jag med blodsockret högt som skyarna! 31,9 för den som undrar, hoppas inte Johanna (diabetessköterskan jag går till) läser min blogg nu! ehe...
Man ska alltså ha runt 4-5 om man e en frisk person! :) och att ha sådär högt sliter så jädrans på kroppen!
Bra jag får helt enkelt leva utan både njurar och ögon sedan! najs, eller nej leva? utan mina njurar är jag rätt stendöd men aja skitsamma just nu.
Egentligen har jag inte alls tid att sitta här och glo jag borde äta, träna och plugga matteprov!
Men äta går inte nu, träna går ännu mindre och plugga, visst det funkar men jag ska helst bara vila :)
Så nu ska jag få ner sockret och sen äta, plugga och träna om jag hinner! :)
på åååterseende <-- tuff jag är huh? :D
Jag är helt säker på att jag gör fel nu men ändå kan jag inte göra mera rätt.
Tiden inte bara läker sår utan det skrapar även upp de sår som aldrig får tid att helas.
Jag tänker bli hel nu så jag väljer smart istället för rätt.
Ibland sammarbetar inte hjärnan och hjärtat.
Men vem är den smarta av de två?
Hjärnan eller hjärtat?
Jag har valt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0