desperados

God morgon/förmiddag/dag/vem-bryr-sig? ! :)
I natt var det lite kaos haha, vilket ledde till att jag gick och lade mig rätt sent :/
Vilket jag ångrar idag, för jag skulle gärna bli frisk, fortfort!!
Jag vill ju börja träna igen! D: jag dör annars snart! Träning ha liksom blivit min drog eftersom man får
typ hormoner som gör så att man blir typ beroende :p
Iallafall, idag ska jag vara ute i solen, rida ponnyn, fixa med hästarna, gå med xantheliten som blir bara bättre och bättre för varje dag nu när hon går på medicin! :D göra eventuella läxor (prov @ tisdag :S) och chilla, vila och dricka mitt passionte ;)
Haha ha en bra söndag! :)
fin musik det dära! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv. Har för mig att de var Antiloppia stavas? xD hahaa

2011-09-20 @ 16:40:34
URL: http://ishestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0