Att reda upp saker...

... det är nånting som tar en sjuhelvetes tid.
Jag har nu insett att stora saker, sådana saker man inte bara kan sopa under mattan och gå vidare med, de tar en jävla tid att reda upp.
Någonting, ganska stort som hände mig i Maj har nu öppnat sig och ska redas upp yttligare några varv eftersom jag aldrig redde upp det ordentligt då. Men jag sopade det inte under mattan heller.
Det här var en ganska allvarlig sak som hände. Det är inget jag känner jag vill eller har något tvång till att hålla hemligt men det är ingenting jag känner för att publicera för hela världen heller. Det angår helt enkelt inte alla.
Det är med tanke på de andra inblandade. Det är alltid en balansgång.
Mina närmsta vänner och de som behöver veta vet. Det räcker gott och väl.
Nu ska jag gå och sova på saker :)
Men jag säger bara det, red upp saker, red upp dem ordentligt, ni tjänar på det i längden! och stå på er för annars står andra på er! ;)
God natt!
Och vad skulle jag göra alla gånger utan dej manda? :)<3

Kommentarer
Postat av: manda

hihi :))♥

2011-09-16 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0