trött och rörig torsdag

Tjaaaa!
Var in till stan med Manda efter skolan!
Noppade ögonbrynen och var även in till zic zac med ett formulär men chefen, Inger var ledig hela veckan så det får väl bli ett stadsbesök igen nästa vecka då.
Vi fick vänta väldigt länge på att vi skulle få fixa ögonbrynen och sedan tog det så länge så Manda hann inte ens fixa sina för vi måsta springa till bussen...
Vrålhungriga var vi båda två och när jag kom hem slängde jag i mig så mycket mat jag bara kunde i loppet av en minut hahah xD
Dagen har varit allmänt rörig! :S
Jag hade för högt blodsocker i morse så jag måsta stanna hemma och få ner det så då missade jag relgionsprovet.
Skrev jag på matten sen iaf med 9c :))
På slöjden sydde  jag typ en sida haha.
Nu måste jag plugga alla 85675867445 sidor samhälla och ta ut ponnyn på en ridtur eller nånting..
Ciao! :)
Såhär blev ögonbrynen, nöjd! :D
Haha vadå trött? jag vet xD men det sliter jätte mycket på kroppen att ha både jääätte högt och jätte lågt blodsocker samma dag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0