tistististisdag, skittråkigt inlägg.

tjaoioihoooihio!
hej hallåå!
För det första, ja jag vet att jag skriver sjukt ointressanta saker på bloggen men jag bloggar enbart för att jag tkr det är kul och för att man lättare ser sitt liv från en optisk vinkel då! (heter det så..?) skitsamma. Som att se livet utifrån liksom, jag gillar det, att få perspektiv!
Nu sitter jag och tuggar extra mintgum som jag e sjukt trott på, nån får gärna langa lite airways till mig... tack! :D haha men iaf jag har just tryckt i mig sjukt mycket av mitt favorit mellanmål! nämligen surmjölk med sötningsmedel på (om man är jag) annars vaniljsocker/vitt-och-vanligt-uknow-socker/florsocker/ nå-annat-random-socker + vad man vill egentligen men med hallonsylt är iallafall riktigt gott! nyttigt och gott! :D man ska inte ha mycket socker ovanpå, bara lite. Det där låter ju inte jätte gott jag vet men det är det! inte så onyttigt heller.
Idag var skolan helt ok, gick ganska fort sådär.
Min svenskalärare berättade att hon tänker överge oss för en bebis, grattis! :)
Ska jag vara ärlig har man väl märkt det lite men det är ju inget man frågar direkt xp
Nu ska jag plugga och sen sticka på ridlektion! :)
ciaaaoooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0