höstig måndag

Tjoohoo, hur är det folket?
Själv mår jag ganska bra, huvudet känns som ett ekande tomrum där man hela tiden måste vara på helspänn för att inte missa ens en ändå knäppning i panelen, jag e liksom helt uppe i mitt eget huvud och mina tankar, och den gråa dimman, wierd! Jag antar att det kan ha med vädret att göra, grå, tyst och tung dimma. Jag är en riktig väderperson! lyser solen, lyser hela jag! regnar det så är jag trött och nere xD
En seg måndag som vanligt men varken ovanligt seg eller ovanligt jobbig, bara vanlig :)
Fick veta vad jag fått i matteprovet också, trodde seriööst jag skulle få under 6a men jag fick faktiskt bra och blev nöjd! :)
Skulle kanske egentligen på cirkelträning med Mandus ikväll men tror jag sticker och joggar i stället, det är billigare och praktiskare! :)
Just nu tar jag bara en tillfällig paus i mitt relgionsplugg, har prov om hinduismen snart... suck >.<
Nåja om jag ska plugga ska det vara teoretiska ämnen! eller ja mke text helst, jag gillar mer att plugga tex historia än matte så relgion är väl rätt att plugga in men det är tröttsamt... jag har annat att göra tex nu skulle jag gärna lägga mig i sängen och läsa min sjukt braiga bok Elsas mode i stället men njet för göra det i kväll! :)
Men nu ska jag snart gå och värma upp min middag, jag äter själv eftersom min mor stack iväg "på jobb"...
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0