Fredag & Lördag läs om du vill läsa nått random.

Hej bloggeen!
Nu sitter jag här och väntar på att min kropp ska smälta all wienerschnizel, tryckte i mig så mycket att jag höll på spy... Så sjukt gott med helt hemmagjord wienerschnizel (nej vi dödade inte kon själva men alltså..), béarnaisesås, pommes och sallad med kiwi och paprika och pommac såklart! miiuums! prova det! ;)
Efter att jag inte är dömätt mera ska jag sätta på mig joggingskorna och springa ut i skogen! :D
fina saker! :D
Idag var jag på kurs för Linda Eriksson också.
Sjuukt bra kurs! den mest inspirerande kursen på länge! :D
Red ett ridpass idag och det var riktigt lärorikt och nu har jag 2 till i morgon! :D
Kanske jag sammafattar lite jag lärt mig på kursen i ett inlägg i morgon :)
Juste jag måste ju nämna obn också!
Igår när jag hade simmat och köpt ben& jerry's<3 tog jag bussen hem och åt middag och så sminkade jag om mig och sedan for jag in till stan. Först var jag med tobbe en stund och såg på modevisningen och sen träffade jag på Elin och Sofia :)
Så blev det så att jag började prata med dem och sen gick vi omkring och pratade hela kvällen! :)
Det var azum att bara få gå och prata på om allting! :)
Sen träffade jag Anna och Frida också men bara så fort att jag hann hälsa på dem :/
Sen bar det hemmåt till idol!
Jag var inte i stan länge men jag var inte alls på nå sånt humör, jag hade ingen ork att vara med mycket folk eller nått sånt så det passade mig bra, då blev det ben och jerry's framför tvn! ;) och hälsa på pappa som äntligen kommit hem från sin militärövning :)
Men nu ska jag gå ciaao!
Sry för alla eventuella stavfel, e inte min egen dator och hatar detta tangentbord >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0