Day two: Nine things about yourself.

Nio saker om mig:
1. Jag har väldigt dålig syn men hör ganska bra, dock har hörseln också börjat bli sämre för jag lyssnar på för hög musik >.<
2. Jag har perioder när jag har ganska lätt att skaffa nya vänner och perioder när jag är mer tillbakadragen och inte alls har det. Men i allmänhet är jag mycket mindre blyg nu än förut.
3. Jag gillar folk med humor som är sig själva.
4. Jag vill verkligen både pierca naveln, läppen, ta nån liten tatuering och fler hål i öronen vilket jag kommer, nån gång! :)
5. Sommaren är lugnt bästa årstiden om man är jag! Jag börjar leva på sommaren! Jag skulle lätt kunna bo på ett ställe där det är sommar året runt!
6. Jag är mer lik min pappa än min mamma både till utseendet och sättet men jag har ärvt att jag e ganska lugn och har ganska mycket tålamod av mamma.
7. Jag hade min första häst tsm med min kusin när jag var bara 2 år, hon var en shettlandsponny och hette Flamma.
8. Jag gör bort mig varje dag, men haha vad vore livet om man inte gjorde bort sig och bjöd på sig själv?
9. Jag är en lite halvt paranoid person, mörkrädd och sånt, ändå älskar jag både deckare och skräckfilm!
Ni får en tråkig webbcamerabild så länge eftersom jag fotar så lite annars nuförtiden! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0