Day one: Ten things you want to do before you die

Tio saker jag vill ha gjort innan jag dör alltså!
- Jag vill ha en familj och barn som har haft en bra och rolig uppväxt :) och så vill jag vara gift med en person som jag verkligen älskar och vill leva med och som älskar mig för den jag är! + en bunt underbara vänner såklart!
- Jag vill ha ett jobb jag verkligen tycker om och som går bra, jag vill helst ha mycket lön haha, men det är bara ett plus! huvudsaken är att jag gillar det jag jobbar med!
- Jag skulle vilja träna upp min kropp riktigt mycket så jag skulle kunna springa maraton och se ut som en bodybuilder... haha xD nej jag tkr inte det är så snyggt när tjejer har så mycket muskler... men jag skulle vilja ha en så stark kropp! :D
- jag vill ha upptäckt alla delar av världen, jag vill ha hjälpt fattiga barn i afrika och jag vill ha festat loss på nattklubbarna i NY + en massa mer!
- Jag vill ha haft en riktigt bra tävlingshäst som jag helst tränat själv eller som jag iallafall tävlat.
- Jag vill ha varit och bott och jobbat på Island och även skulle jag ha velat testa bo i Usa.
- Jag vill opperera ögonen så jag börjar se bra och jag skulle även vilja opperera bort min diabetes om det skulle funka.
- Jag vill ha varit frisk och lycklig.
- Helst av allt skulle jag vilja göra något stort, det behöver inte förändra världen men antingen för miljön eller för utsatta barn eller djur.
- Jag skulle ha velat testa leva som typ en svensk hollywood fru bara ett tag! haha sprillans ny BMW, märkesväskor, kläder och skor, det dyraste sminket, lyxvilla! yaaao, men bara ett tag!
- Jag skulle vilja kunna mycket flera språk Isländska, Engelska och finska flytande men också franska, spanska och italienska och tyska! haha x3
Jag vet att det där blev 11 men ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0