19 oktober 2011!

Tjaaaa bloggen! I'm back! ;)
Jag har varken haft tid eller lust att blogga den senaste tiden. Bloggen känns så tom utan bilder och fotografera är något jag inte har gjort sedan i somras. Det är tråkigt för jag älskar att fota! Men tiden räcker helt enkelt inte till.  Jag har till och med en lista om "vad jag måste göra när jag har tid!!" haha och då har jag ju aldrig tid... >.<
Skolan rullar på, vi hade engelska prov idag, sista provet på ett tag nu, wiiiiho! :D
Och gissa vem som blir moppebrud på fredag? ;)))
->jagjagJAAG! :D<-
Bara jag klarar traktorkortet, jag mååååste det!! Annars får jag väl boka en ny tid helt enkelt.. Men jag siktar på fredagen nu! ;D
I morgon blir det stan och optikern också för att fixa linser, fy faaan vad awesome! Jag kommer att kunna se! :D nått jag inte har fått göra de senaste 5 åren typ... eller kanske hela mitt liv... :P
Jag har märkt att när jag har på mig glasögonen är jag mycket mera medveten om vad som händer runt omkring mig och jag går inte mera i min egna lilla värld som jag gör annars, däremot är jag så fascinerad över att se att jag knappt brukar höra på vad folk säger hahaha xD
Juste, nu är det så att bästa Topsiiii har skaffat blogg till julafton! ;)
Läs den här <-- :D
Nästa vecka är det prao, taggatagga! :D det kommer bli så awesome! :D kommer troligtvis blogga mera då med bilder och sånt där! ;)
Ciao Ciao ^^
En random bild jag tog me frida förra vintern^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0