korsförhör damdamdam!!

Nu tänker jag vara fett cool och lägga in ett sånt här fett tråkigt test men jag tycker att det är fett najs så!fettfettfett...

OM DIG SJÄLV
 Är du singel?: yes dude!
 Är du lycklig?: Japp! :)
 Är du uttråkad?: Just nu så xD men jag är så trött att jag inte orkar bry mig xD
 Är du ledsen?: Inte just nu! =D
 Är du italienare? si! eller de kanske är spanska? ser ni vilken bra italienska jag kan? så klart det! ;)
 Är du cool?: Alltid (H)
 Är du från Irland?: No!
 Är dina föräldrar fortfarande gifta? D har dom aldrig varit.

OM DITT KÄRLEKSLIV

 Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nja sådär xD
 Har du någon gång blivit sårad? Jao 
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? klart d :P
 Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: yes
 Har du haft en hemlig beundrare?: Om den är hemlig har den ju inte direkt berättat det så då vet ju inte jag? men tyyyp...
 Är du kär?: Nja inte mera.
 Vill du gifta dig?: vet jag inte nu, kanske, men skulle inte tro det, skulle inte vilja binda mig på ett sånt sätt men ändå kanske :)

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunarstorm? Blogg? ;)
2. Hår eller ögon?: Ögon! :D
3. Katter eller hundar?: Hundar men kattor är också mysiga! :)
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner.
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Beror på :p
6. pest eller kolera? eeehh...
7. Pengar eller lycka?: Lycka! klart. Men med pengar kan jag delvis bli lycklig men nej jag vet man kan varken köpa lycka eller hälsa!
8. Dag eller natt?: Beror helt på!
9. Msn eller mobil?: Mobilen tror jag! messa på ;)


"HAR DU NÅNSIN..."

 Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Skulle inte tro det.
 Brutit nåt? nööh
 Gjort nåt du ångrar?: klart d, man kan väl inte leva i nästan 15 år (mindre jag vet) men iaf och göra allt precis rätt?
 Hoppat Bungee Jump? Nööh
 Ljugit för någon du tycker om?:
säkert! vem vill veta va den ska få i födelsedagspresent? ;) haha
 Ätit en hel tårta?: Nehh!
 Gjort bort dig offentligt?: hahah jo!! xD
 Gråtit när ett husdjur dog?: jo :(
Velat försvinna?:
japp!

SENASTE
 Telefonsamtalet du gjorde: Manda!
 Telefonsamtalet du fick: Mamma!
 Personen du var med: Mamma annars Mandie!
 Roligaste grejen som hänt: i livet? i veckan? i historien? xD nej men de va nog att få ut geo.provet idag, blev skitnöjd! :D
 Personen du smsade: Oz.
 Skrev till på facebook: Tobbe ^^
 Du kommenteradade: ...
 Du tillbringade natten med: by myself.
 Du kramade: Manda kanske? xD kommer inte ihåg faktiskt :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0