"Jag har tappat bort din adress så jag sjunger min hälsning i stället..."

Hejsan!
Just nu sitter jag mest och gör...ingenting? Jag har helt enkelt inte ork xD
Jag som precis hade börjat bli lite positiv av det vackra vädret men när det är minusgrader i Maj då känns det som allt man vill är att sätta sig på ett plan och åka till andra sidan jorden! Dessutom skulle det vara skönt för då skulle jag slippa skolan! fan va najs..!
Snart är det tävling också! och jag har typ inte tränat alls? och ändå har jag tränat nästan varje dag. Nåja jag är väl en av de få juniorer typ alla är ju young riders eller nått såatt de känns bra :) Tiden bara krymper, men vart tar den vägen? tiden är ju sånt som bara är där och försvinner! Men egentligen är ju tiden "oändlig" så avd gör det? Den kan ju inte försvinna då? eller? Kan något som alltid är där försvinna? Nej. Fast jo, tiden kan! Och avd finns sen när jorden inte finns mer? Ingen mänsklighet alls? Bara ett stort, oändligt universum? ohnej orkar inte tänka på det nu xD

Men på lördag e de skribbaläger fiesatan va jag längtar!! ELLER SÅ NEJ!!
Skulle inte ha tid!!

hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0