I know that the sun will shine som day

Hej hallåå!
Just nu spöregnar det typ..blööh!
Inte kul! (det är drf jag är så mkt på datan som ni märker)
Så jag sitter här och väntar på att det (förhoppningsvis) ska sluta snart :)
Och sen ska jag ut och träna lillusen tänkte jag.
Jag tar bara ett lätt pass eftersom han får gå så mycket och är det något man inte ska göra är det ju
att pressa för mycket före tävling! För oavsett vad det är så måste man ha ork, energi och glädje för att lyckas och då spelar det ingen roll hur tränad du är om du inte har kraft så ett stort misstag som ofta begås är att träna slut sig före tävling oavsett om man är människa eller häst som ska tävla. Så ja, jag vill ju inte strypa hans livsgnista heller och därför ska vi ta ett lugnt pass ;)
Inte har jag läxor heller för i morgon ska jag på någon mässa och de trodde vi skulle vara borta hela dagen så de gav inga läxor fast sen skulle vi tydligen tillbaka till skolan till 1? :s suck.
Sen Fredag då ska jag över till Sverige :D skitsnajs! :D

Ha en bra onsdagkväll! ;)

Kramar!

(är det mycket stavfel är det pga att jag sitter på mammas dator -som jag hatar men iaf och dens tangentbord är typ jätte jobbigt! >.<)

Kommentarer
Postat av: mathias xD

hihi i haraldsby rägnar de inga ennu ett skärl att inga bo i sund XD

2011-05-04 @ 21:24:17
URL: http://ilikeitglossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0