Stop don't say that it's inpossible

sjuuukis igen.
Förkylningen vill fan inte ge sig, men bihålorna har iallafall blivit lite mer skonade tack vare mitt vapen panadol och nässpray! ;)
Men de är fortfarande i mitt våld! jag kommer fan bli missbrukare efter det här haha ;) nej men skämt och sido.
Jag är ledsen att jag har uppdaterat så dåligt men har inte haft tid och när jag haft tid har jag inte haft lust :p Det är inte så kul när man inte har läsare heller typ men som att man skulle få om man inte uppdaterar?
nej.

Älskade Saade vann ju melodifestivalen också! ;)
Snygg som alltid! ;) haha

Smart att ha med europa där på en kant tycker jag! för det har ju inte gått så bra för sverige i eurovision på sistone...
Tyvärr gick det ju dåligt för borg :( vilket faktiskt förvånade mig, inte trodde jag kanske han skulle vinna men nog trodde jag han skulle vara topp 5?
Men jag antar att sådana som gillar Borg inte ser på melodifestivalen...

idag har jag mest pluggat och sett på film, flicka ;)
sjukt bra film för sådana som gillar hästar!
jag gillar verkligen storyn! nästan lite avis på den som skrev den! hihu ;P

Men nu ska jag plugga vidare hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0