projekt

Hejsan! :)
Det var länge sen jag bloggade vettigt jag vet.
och jag har inga läsare kvar alls nästan.
haha förlåtförlåt dom ynka som finns kvar!
Nu ska jag börja om! ;)

Jag ska skriva mindre i "idag steg jag upp, i skolan hände ditten och datten och nu sitter jag på datan och ska snart gå med hunden" typ. För hur kul är egentligen det i längden? xD

Visst kommer det fortfarande vara sånt! Men inte alls lika mycket.
Jag ska blogga mer om vad jag tycker om saker och ting.
Mer intressanta saker och framförallt mer personligt!
Men man måste ju komma ihåg att detta publiceras på internet till allmän  beskådan för hela världen i princip all framtid så man kan ju inte lägga ut vad som helst men man ska ju inte heller vara värsta tråkkärringen? ;)
Nej då. Nu är det nya tider! Vår och härligt! det påverkar också mig! :)

Jag är glad och sprallig. Vill festa hela tiden och dansa loss! ;)

Jag har även tre/fyra små projekt på gång men som ännu bara finns i huvudet :)
Kommer bli väldigt kul! Men det kommer ta mycket uppmärksamhet av bloggen :/
Kan informera att 2 hör ihop vilket också betyder att jag inte kan avslöja det ena innan jag avslöjar det andra för de ska gå hand i hand :)

Men nu ska jag faktiskt läsa lite och så
tusen kramar från mig :)



"Rihanna- A million miles away"
Jag får en härlig känsla av låten! ;)

Jag idag.
Haha lite trött ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hermiiiissssssz

2011-03-26 @ 12:31:05
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Ha en bra dag! :D

2011-03-26 @ 20:26:19
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0