oh bloody hell I feel sick...

Hej hej!
Hade egentligen tränat idag -->nu<--
fan säger jag!
Men jag mår så himla illa :( så ist sitter jag här medan Manda tränar känns inte bra :(
Beror nog på all jäst jag fick i mig av all degätning idag när jag Oz bakade :(
Jag hade verkligen velat träna!
Nåja det kommer väl fler ggr!

Idag har varit en bra men seg måndag!
inte hänt så mycket Boman överföll mina bullar och tog en hahaha de där låter lite udda men jo, då blev jag ledsen, det hjälpte inte att jag klängde på hans rygg och ta dem heller för han är så mke starkare än jag :(
Bara ännu en anledning att jag borde träna :D...suck

Men iallafall nu ska jag skriva dag 11, lyssna lite på musik och chatta me lite gött folk!

Ha det bra! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0