min godisstrejk/nytighetsmånad

Och ja, jag lade det i kategorin Mode och skönhet + kläder för jag anser att hälsa och mode hör lite i hop ;)
Mitt mål är en månad men jag ska försöka längre en så, helst så långt det går :)
Jag har godisstrejkat i ett tag nu(eller några dagar hihi)
men iallafall tänkte jag säga vad jag får/inte får äta i min godisstrejk! ;)

Får inte äta/dricka:
-läsk (inte light heller)
- godis såklart
- chips
 -popcorn
- kakor
- jag får äta bakelser i en viss grad. Men där är det där med att priotera igen, jag äter 1.
- Jag försöker även att nt sitta vid datorn lika mkt, och det har också lyckas, har inte haft min lap top i gång på två dar nu , bara inne på mamma och pappas dator och då är jag oftast bara inne en snabbis.

Jag äter mycket:

-Sallad (ngt likt tallriksmodell)
- Frukt
jag får också dricka vichy för jag anser att det inte är för likt läsk :D

och nej det är inte mina föräldrar eller nått sånt som tvingar mig till det här, jag får inte ens betalt för det som vissa får, eller jo det får jag ju, mitt välmående ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0