I'm trying to...coming home

Hejsan!
Nej jag är inte och virrar någonstans och inte kommer hem haha.
Eller jo kanske lite då. I gitarr och musikvärlden..
Jag försöker lära mig coming home på gitarr.
Ackorden är ju ganska lätta :D
Men med en ostämd gitarr, humöret inte direkt på topp och en röst som låter
värre en skriande kråkor så går det inte särskilt bra.



Jag skulle vilja att Manda och jag skulle lära oss spela den och sen spela in en cover på den
men nänä de vill hon inga :< <-- nu satt jag en sådan smile för att hon inte gillar dom C: (<-- och den med)
Men iallafall nu har jag slutat försöka och lyssnar på Matti och Jespers låtar i stället, de är så jävla duktiga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0