Fanten e snygg

Hejsan!
Idag hade vi friluftsdag i skolan, ganska soft.
Först hade vi två timmar gymnastik där vi spelade fotboll och Manda och jag tjatade tills åt att vi fick spela lite badminton haha ;)(y) vi ägeer ju på det!
Men vår gymnastik lärare (och missförstå mig inte jag tycker verkligen hon är jätte bra!) men hon är lite orättvis för när vi hade dans sa hon "Alla som inte vill dansa får gå och spela badminton" Killarna skena såklart iväg, sen sa några tjejer "vi vill också spela badminton" men då sade hon "nej ni kan nog stanna kvar och dansa!" men vi måste spela fotboll trots vi inte gillar det när killarna slipper dansa, orättvist. Men tro inte att vi inte utnyttjar orättvisan ;) haha.
Sedan de se sista timmarna efter lunch hade vi då friluftsdag.
Jag och mina älskade vänner valde "snöskulptur" alltså fick vi hålla på bygga i snön! ;)
det blir man nog aldrig för gammal för hah.
Vi byggde en elefant iallafall, jag tror Manda kände sig lite Thailand inspirerad när hon bestämde det...
Här har ni några (hmm jätte...)vackra mobilbilder på min och mina kompisars lilla tjejfant :D 


Fanten e snygg men väldigt hjulbent som ni ser haha.
Jag och Frida poserar väldigt vackert med henne också, visst e hon söt? :')
och Anna du får ta bilderna här bara om du vill ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älska vår fant! :D <3

2011-03-04 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0