Dag 7♥ Min bästavän!

Okej då har jag kommit till dag 7! min bästa vän!
Jag har/har haft många bästa kompisar!
Men nu har jag mer börjat skilja på bra vänner och bästa vänner.
Jag tycker att alla är ju olika men en bästa vän så ska man:
Alltid kunna vara sig själv, kunna skratta även om allt är skit, man ska alltid finnas där vare sig klockan är 3 på natten eller 6 på morgonen, man ska kunna prata om allt och alltid bli accepterad för det man tycker, man kan ju tycka olika men respekt är viktigt! Man ska heller aldrig ta varandra förgivet. Men man har ju ändå rätt att vänta sig saker om varandra!

Min allra bästa vän i mänsklig väg är Amanda!<3
Sen är jag också ándra helt underbara vänner som Linda, Anna, Frida, mfl!<3
Ni alla betyder väldigt mycket<3

Men även Jalle och Xanthe är mina bästa vänner, de sviker ju mig aldrig!<3

Men jag älskar er alla och jag är stolt över att ha er vid min sida!



Kommentarer
Postat av: mandaaaaaaaaaaaaa

:DD <3

2011-03-04 @ 14:24:07
Postat av: anna

♥ :)

2011-03-05 @ 16:41:54
URL: http://inomparentesy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0