Dag 6♥ Min dag

Haha jahaja det här var ju nästan lite tråkigt, inget speciellt med det.
Men iallafall, skulle jag ha varit lite mer förberedd skulle jag ha tagit bilder ;)

Jag var då i skolan som vanligt.

Min morgon började med att min klocka ringde 06.55 och mamma kom även om väckte mig prick, sen masade jag mig upp till ungefär kvart över ( jo, jag är otroligt svårväckt och morgontrött!)
Sen klädde jag på mig, min svarta kofta från horze, mina ljusa jeans från Gina Tricot och en t-shirt.
Sen gick jag ner och åt frukost (en mörkt börd med ost)
Sedan borstade jag tänderna och sminkade mig på de sista tio minuterna jag hade (som alltid) och sen gick jag ut till taxin.

I skolan såg dagen ut såhär:

Historia - Vi repeterade om Andra Världskriget genom att läsa i boken och göra lite frågor.
Matte - Vi fortsatte räkna lite ekvationer och repeterade en diagnos inför prov.
Finska - vi repeterade inför prov där med och gjorde frågor
Lunch - det var potatis och typ räkgratäng men jag äter ju inte sjödjur så jag ut bara potatis :/
Geografi - Vi pratade om Italien.
Kemi - Där fick vi lära oss vad godis och läsk och sådant innehåller.
Fysik- Vi började prata om Magnetism

Idag var ju Mandaas i skolan också! :D välkommen hem bästis! :D<3
Jag vet att det skulle vart smartare att skriva detta ikväll men det kommer troligtvis ett inlägg då iallafall!
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0