Dag 10♥ 5 du inte visste

Hej!
Egentligen var det "vad hade jag på mig idag" idag men eftersom det är helg (och då går jag alltid i bara slappkläder) och 2 det kommer senare i listan också så bytte jag ut det mot 5 du inte visste.
Såhär kommer det:

1. Några saker jag verkligen gillar förutom ridning, hästar och NH är dans, gitarr och sång, teater och att rita.
Men ingen av dem är jag särskilt bra på eller övad i. Jag har gått på både dans och teater men slutat, ska eventuellt börja på dans nästa år när jag har mera tid, håller på lär mig själv att spela gitarr och rita hela tiden men sången, njaa jag vet inte xD

2. jag tror alltid att peppar ska vara gott på i princip allt fast jag ege inte gillar peppar alls förutom vitpeppar i potatismos (jag avråder er verkligen att sätta peppar på brända popcorn de smakar skit på ren svenska!)

3. Jag har drömmar om hästgård som hästhandlare men jag har en bit kvar eftersom jag till och med blir ledsen när grannens häst blir såld...

5. jag är nästan alltid partysugen!

6. Jag är näst intill arbetsnarkoman vilket har börjat gå över.
Okej det blev 6 st men vem bryr sig? ;) 5:an räknas ju nästan inte x)

Så där fick ni lite vad ni kanske inte visste ;)
Ha det bra sweets! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0