Vad du ska göra i morgon Carolina.

Hejsan!
Just nu sitter jag och kollar runt på en massa sidor före jag ska sova...
Jag funderade över att kanske tanka filmerna Manda filmade på mej och Jallus över till datan och lägga upp dem här men nej jag gör det i morgon :P
I morgon har jag ganska mycket jag tänker göra tror jag :)
Fixa filmen hit, när jag tränar min underbara häst, jogga?, träffa vänner, kanske ta ut jallus på en promenad i skogen, höra med rebecca om hon kan hålla lektion för mig och stan :)
Njaa inte så mycket var det ju direkt ,skönt! :P
Ikväll har jag pratat på skype med oz! :)  och sett sista avsnittet av morden i midsomer :P
Men gonatt nu hörrni!
I mrn kanske jag gör en videoblogg också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0