siiieek greek

Hej!
Just nu sitter jag här och är täppt och det svider i halsen :(
ajaj! inte bra att va sjuk när Rockoff närmar sig!! :S
Men drf ska jag vila! och med tanke på att jag inte har varit sjuk på ett rätt långt tag så står jag väl ut :)
Dessutom e många sjuka nu...
Men jag märker att något inte är rätt eftersom jag har sovit 11-12 h varje natt och ändå är jag aldrig helt pigg liksom...
Jag har trott att det har berott på mitt vända dygn men nu tror jag inte det längre :)

Mandus e också sjuk så ikväll ska vi ha filmkväll! vi ska se the last song för 3-4 ggn haha xD
och nu är det nog väldigt allmänt så jag kan berätta att Birta är mandas nya isis som hon ska ha på prov åtminstone en månad men som säkert blir hennes häst sen! en väldigt söt och charmig tjej! =D

påtal om hästar! min häst skulle verkligen behöva ridas idag!! tiden bara rusar och ÅM närmar sig... meen jag måste ju vila bort förkylningen också!! :<< får se de kan hända att jag provar mig på att longera honom eller nått..! även om det inte bruukar gå aldelles lysande.. men nu med en ny inställning och en ny vilja från mitt håll går det nog bra! :)

men nu ska jag vila och lyssna på musik... kanske jag lägger mig i solen en stund... men de e inga bra när man e förkyld va?

Ciaao!

Kommentarer
Postat av: manda

hihi min heest :))♥

2011-07-17 @ 13:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0