Rockoff hittils :D

Förlåt bloggen för en riktigt jävla urkass uppdatering!
Men mina dagar på senare tid har i princip sätt ut såhär, rockoff på kvällen: komma hem 1 på natten, sova klockan halv 2 typ, vakna rätt sent pga det, göra allt man hinner till typ klockan 5 (vilket inte ens e häflten av vad man skulle vilja hinna) välja kläder och make up och sen sminka sig, äta middag och sticka fort som tusan till en buss! ;)

På rockoff har jag skena omkring väääldigt mycket i stan med en massa random ppl!
och pga att jag har skenat omkring så mycket har jag inte hunnit vara ens hälften med flera jag har velat träffa :(

Igår var Daniel Adams Ray och jäävlar vilket ös det var om man stod vid scenen på gubben i lådan!
Alla typ dansade, applåderade och skreksjöng, amazing så ska det vara! :'D
Frida fick hans handduk oxå! :D
Fyy vad bra han var! :D

Sen var det Eric Amarillo och han spelade denna låt vilket också ger mig nån form av nostalgi, eller ja :P


Före det var det Miss Li också men henne lyssna jag inte så mycket på tyvärr :/

I går var verkligen min otursdag! Först gjorde jag några riktigt sura på mig trodde jag! sen tappade jag mina pengar också... jag hade 35€ löst i fickan...och dom tappa jag antagligen ifall jag hade mobilen i samma ficka... men jag överlever, huvudsaken var att ingen faktiskt var sur på mig fast jag trodde det, för det var rätt allvarligt sådär :/ :) men nu e iaf allt prima, pengarna får jag nog aldrig tillbaka men jag e bara glad att det inte var mer och jag hoppas nån fattig stackars pantsamlare hittade dem eller nått! :)

I förrgår var det Hoffmaestro och dom hade tydligen också ett jäävla ös! Svergies bästa liveband liksom! ;)
Och för tre dagar sen var det September :)

Jag har inga bilder just nu men de kanske kommer i slutet av veckan! och jag säger redan nu att uppdateringen kommer vara sämst! ;)

Ha en bra vecka kram! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0