mjommjom

Tjena! :D
Idag e jag på strålande humör eftersom när jag vaknade och tittade på klockan var den 10.45! vilket jag tycker är en perfekt tid att gå upp! :D
Så nu är jag på allmänt bra humör! förutom att 1. jag sitter vid datan fast jag ege viiill göra annat och 2. jag har ett sååå sjukt irrterande skärsår på tummen som svider och är i vägen! och såklart är det på höger hand och vafan gör man iiinte med höger tumme liksom? xD

Iaf idag ska jag hänga med Mandus tror jag, cykla omkring som en allmän geek, va med ponnyn och osociala mig bara värre, chilla och kanske jogga och soooola ofc! jag vill sluta va lik nån gång... >.<

Men hund har helt allvarligt gått från vit mage till mörkbrun... seriöst...till och med hunden e mer solbränd än jag... ehe arma öde!

hare bäst nurååå!


min vovve i en väldigt ruffsig period med missnöjd min xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0