mitt nya vapen

Tjoo dudes!
Nu är jag hemma från stan! :)
Vi for där vid 12 och kom hem typ för en halvtimme sen.
Jag köpte clearasil,schampo etc + ett rött läppstift :'D så nu kan jag hota med att pussa folk så dom får snygga röda märken... hahaa xD I natt pratade jag med topias på skype och han fick se när jag plågades genom att hälla Neo Amisept på knäet (desinfektionsmedel) det sveed så in i helvete! och fast jag hade inställning på kameran så att det var mycket konstrast : mitt ansikte är kritvitt så såg man hur jävla tomatröd jag blev i ansiktet xD och jag bara "aj aj aj aaaaaj!" xD
Sen precis när jag skulle somna vakna jag av att Mille och Sami (tror jag?) ringde mig xD då var klockan kvart i 3.... inte najs! så jag svara inte..hehe :D

Så eftersom jag måsta upp tidigt har jag mörkblå ringar under ögonen, och ännu värre blev det när jag satt ett gelé som tar bort påsar under ögonen för påsarna försvinner men inte det blåa så det ser typ ut som en blandning av ett blåmärke och för lite sömn runt mina ögon nu xD
Ikväll är det US träff också! Därför är just nu Manda hemma hos sig och sliter hårt med en blåbärspaj xD
Jag troor jag ska jogga också! och spaa :D

Och i morgon är det rock off, tagga som tusan! fan va kul de ska bli att träffa folk igen! :D

Eftersom jag sitter på mammas dator (den med cptangentbord) och utan cam kan jag inte visa er hur mina läppar ser ut nu xD
Men ni lär väl se irl på rock off sen ;)

Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ROCKOFF 2011 <3 :D

Yeeey!



Jaa du får pussa mejj sen ;) Heheh ^^ xD

2011-07-21 @ 17:02:56
URL: http://stallsofiero.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Heejsan! :D

Har du en iphone eller känner du någon som har en som du vill överraska? Nu låttar jag ut just DITT favoritskal utan att du behöver skriva om tävlingen på din blogg! :) http://cjssong.blogg.se/2011/july/ditt-favoritskal-till-iphone-tavling.html#trackback

Bestämmer nog vinnaren till veckan. ;-)

Förlåt om du inte gillar tävlingar.

2011-07-23 @ 21:47:23
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0