I'm thaat sexy chef! :)))

Hej hallå!

Nu sitter jag här proppmätt som bara den och ska försöka mig på att skriva ett blogginlägg på mammas ceppdata... >.<

Idag var det jag som lagade middag, ja ni läste rätt ->jag<-
Mina kökskunskaper brukar ju vanligtvis inte vara jätte bra, inte bra alls men idag vart det riktigt lyckat! :D
Jag lagade schweitzerschnitzel (nej jag har inte dyslexi men jag kan faaaan inte se hur de där ordet ska stavas!!)
med klyftpotatis och sallad med annanas, gurka och tomat. Till det drack jag annanasläsk med iiis :D
Det var gott så hoooli! pappa fick ge mig lite råd men pappa och jag som ska försöka göra något hmm... inte lätt! :P
Ikväll ska jag rida jallus och kanske träffa några finaa tjejer på knallen! :D
Sen är det ju säsongsavslutning på Morden i Midsomer också det får jag inte missa!! :D

Men nu får alla ha en bra kväll! hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0