I'm back!

Jag vill så gärna blogga att nu är jag tillbaka!
Jag vet att jag säkert har 0 unika om dagen just nu och att det svåraste som finns är att driva en privat blogg om allt i ens liv och förvänta sig läsare för har man en speciell inriktning tillexempel hästar eller mode så läser de som är intresserade av hästar eller mode bloggen, men har man om allt och inget e de ingen som e intresserad liksom haha xD men jag märker när jag tittar bakåt i min blogg att jag mår väldigt bra av att blogga och nu ska jag bara blogga för min egen skull, ingen annans, får jag läsare blir jag glad men jag tänker blogga oavsett för mig själv :) lite av en dagbok där man kan skriva av sig och sånt :) Men eftersom jag inte tänker vara ute efter en massa läsare behöver jag inte känna nån press på att uppdatera eller skriva om intressanta saker som får läsare för den är för mig och jag är huvudpersonen i min egen film, mitt eget liv så för mig är ju allt som händer intressant :D asså ni ser... jag har sån jävla lust att blogga att jag kan skriva HUUR långt om precis vad som helst xD men nu är jag tillbaka! och jag kommer bomba bloggen med inlägg de första dagarna! sen får jag se ;D
Ceeww is back! ;D

Kommentarer
Postat av: Linn

Skit kul att du börjar blogg igen! :D

2011-07-13 @ 14:40:02
URL: http://linnpic.blogspot.com
Postat av: Linn

Svar: Klart vi kan träffas där! :D

2011-07-13 @ 15:20:52
URL: http://linnpic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0