Done!

Hej hallå!
Nu passar jag på att blogga förrän jag går och läser ur min underbara bok, ljudet av ditt hjärta/ eclipse ;) det är miinst 12 ggn jag läser den men jag tröttnar aldrig!! bästa boken som kommer skrivas enligt mig! :)
Eftersom Manda stack till sverige i (ja bokstavligen) sista minuten och Tobbe är tråk och hänger i Kroklund me nå folk så har jag inte särskilt mycket för mig ikväll så det blir skönt att gå och sova tidigt! hihu :) men det är bra.
Ikväll joggade jag en 6 kms runda också, varken musklerna eller mitt huvud var på humör så det var inte kul alls! xD jag som brukar älska att jogga... men dessutom är det väldans jobbigt att jogga hela vägen på asfalt...! dessutom är det en jäävligt lång och seg backe som gör det myycket jobbigare! >.<
Efter det hade jag lite spa för mig själv, det behövdes! Efter det gick jag ut och fixade upp ponnin också! pälsglans, prob, en rejäl rykt och mera gjorde honom att se riktigt fin ut, min allra bästa pojke!<3 han måste ju vara snygg i morgon när hans flickvän kommer hem ;) eller blivande...
Birta frá Ökrum || anländer ju i morgon! ;) Mer vill jag inte nämna för jag vet inte huur officiellt det är men ni lär få höra vad det är för häst sen! :)

Men nu ska jag som sagt sleppaaa :D

godnatt bloggeen!


Kommentarer
Postat av: Linn

Oj, du joggar långt ju :o

Hur orkar man?

2011-07-15 @ 10:32:31
URL: http://linnpic.blogspot.com
Postat av: Linn

Sv: Jeo, ska ta traktor kortet så den 27 kl 13:15 skriver jag det, hoppas man klara det :s

du ska väl såklart också ta ? ;D

2011-07-16 @ 01:42:51
URL: http://linnpic.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sv: Jeo, ska ta traktor kortet så den 27 kl 13:15 skriver jag det, hoppas man klara det :s

du ska väl såklart också ta ? ;D

2011-07-16 @ 01:43:36
Postat av: Linn

oj...det råka komma dubblet o.o

2011-07-16 @ 01:44:19
URL: http://linnpic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0