Är huvudet dumt får kroppen lida.

Hej!
Som det jävla tövvel jag är så har jag vurpat me moppen ikväll! happy! så nu sitter jag med ett sår på knäet. ett sår på armbågen och repor på handflatorna, häärligt! :D
ehh...
Men jag har iaf sprayat ner dom ordentligt med septidin och ett ton salva på det!
Så i morgon e de troligtvis bra igen!
Tack Gud för att jag hade ridskor också! Min fot blev helt vriden och min tunga moppe till på det! men stålhettan i ridskon gjorde att skon ändå hölls helt rak och foten med! Så dom ända skadorna jag fick var ytliga skrapsår, inte ens ett skärsår lyckades jag åstakomma, otroligt!
Ikväll red jag jallusen på ridbanan igen också! Jag övade volter, alla gångarterna, att han skulle lyssna och även lite löst på slutet. Jag tror jag ska fråga Rebecca om jag kan få en lektion snart :)
Men i morgon ska han vila! för han är inte van att gå så här mycket. Jag märkte att han var trött, lite slö och väldigt irriterad på flugorna ikväll så att. Jag kaanske tar ut honom och tömkör en runda bara :)
Idag blev Xantheliten stucken av en geting också :S
Jag satt på ballkongen och solade och då ville hon med dit och där finns väldigt mycket getingar!
När hon blev biten så pep hon till och började springa och hoppa omkring och var helt galen! Hon verkligen studsa omkring och sprang och pep! sen sprang hon rätt in i väggen också! Då blev jag rädd att hon skulle råka springa igenom räcket på ballkongen för det är sånna luckor att hon skulle kunna slippa igenom så jag tog in henne i huset och vi gav henne en tablett mot getingstick och ormbett, hon mår inte helt bra ännu men det är iaf bättre! :)
Idag på dagen var Manda här också och vi lagade bärsmoothie! fyyy vad god den blev! :') sen gick vi ut i skogen och plockade blåbär ända tills mamma ringde och sa att jag måsta komma hem och laga mat.
I morgon sticker jag till stan och kommer klockboots till Jalle, m.m :)
sånna vita! :)
Men nu ska jag lyssna på lite awesome musik, dubstep!<3

Kommentarer
Postat av: Linn

ajajaj carro! Du ska vara försiktig när du kör på grus :o. Men du hade nog tur om det blir bra i morgon så hoppas att det leker fort! Krya på dig vännen<3

2011-07-19 @ 20:07:07
URL: http://linnpic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0