Äntligen

Äntligen en morgon där jag går upp i någorlunda tid! :D
eller njaa 08.20 ege aldelles för tidigt en sommarlovsmorgon, många har ju inte ens gått och lagt sig men om blodsockret e i samma höjd som vristerna, det känns som man ska svimma och både läpparna och nacken har domnat (jag vet en otroooligt udda känsla) så har man inget val :)

Sen dess har jag lyssnat på musik, läst, klottrat i min dagbok, den e ju full snart, OMG och laddat ner appar till min mobil :)

Nu kanske jag sticker me maaamma till Mattssons eller så går jag ut med min ponni, vi får se!

Jag har väldigt mycket jag skulle vilja blogga om så de kommer troligtvis flera inlägg idag!!

yaao :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Det där med flera inlägg i dag gillar jag starkt. Så jag har någe att läsa ! :D

2011-07-18 @ 10:27:06
URL: http://linnpic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0