You're amazing just the way you are

Hallå Hallåå!

Idag var det andra skoldagen efter lovet då, buhuu
Linda och jag har jobbat på vårt speciella nyårslöfte...lite smått :D
Om det är mycket stavfel sen är det för att jag är på den stationära datorn och jag haatar dens tangentbord!

Men lektionerna var väl ok, jag säker ok hela tiden nu hahaa okokokokokok?
Men biologilektionen var lite kul
Anna-Lena: Ja oc blindtarmen är igentligen lite onödig den är bara ett...minne sen vi var apor *låter nostalgisk* xD

Sen var det skribba och där pratade vi om en massa saker :)

Men nu kommer första inlägget på listan!

Btw! denna låt är amazing!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vårt nyårslöfte går lite halft sådära ;) vi fortsätter imorgon!

2011-01-11 @ 16:49:41
URL: http://lindalindblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0