1.1-11

Hej bloggen!

Ledsen att jag inte uppdaterat tidigare men jag har inte haft bilder, ingen kamera hade batteri i går :(
men det fotades mycket med Mandas kamera så nu tvingade jag henne i all hast att slänga i väg några till min mejl :P

Igår efter många om och men gick vi iväg till Manda. Vi var först där. Förstås :p
Förrätten var riktigt god och många gillade den :) Man fick välja mellan skinkrör,kycklingröra,romröra och räkröra på rostat bröd :P muums! Till varmrätt var det kyckling med potatisgratäng med morot i, gott! och till efterrätt var det en helt,helt underbar cheesecake! Som Elin(elle)s pappa hade gjort :DD
Den var väldigt söt men sen var det granatäpple och någon till orange frukt på som jämnade ut det med lite surt :D

Sen ville Elia gå ut och skjuta lite smällare så då gjorde vi de! Jag passade även på att kolla att Jalle mådde fint.
Vi spelade också "Med Andra Ord" Där Elle, jag och Manda vann 3 ggr mot Emil och Jacob :D

Vid tolvslaget gick vi ut på en åker och kollade på fyrverkeri! :D

Idag gick jag, manda och elle till pulkabacken igen :D wiihoo!
Vi åkte mycket pulka och sen gick vi hem. Efter det gick Elle och jag ut och gå med Xanthe och Feimin :D

Nu ska jag och Elle precis ner till Friday :3


Sorry för att den e felsvängd, jag: gahhöö, Manda: le och vinka, le och vinka!


kraamiss<3


Sötaste tjejerna!<3



Alla tre :D


Hopp!(san)


Vi släppte iväg fina ljusgrejjor





Det var otroligt svårt att fota i snöstormen! xP

MANDA HAR FOTAT ALLA BILDER SEN! ;)

Ha ett gött 2011 allihop! ;)
puss!

Kommentarer
Postat av: mandAA

:DD

2011-01-02 @ 08:17:26
Postat av: Carro

:DD

2011-01-04 @ 08:42:05
URL: http://ceeww.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0