The weekend are finally here!

Äntligen fredag! Haha känslan när man stiger ut genom dörren är fredag är alltid desamma! :D

Tänkte berätta lite kort om min dag.

Först hade vi gymnastik och vi spelade volley boll. Det var ganska kul men det gick inte så bra för mig xD
Efter det hade vi bild. Vi började rita av en blomma och en vinflaska.
Sen var det lunch, man fick göra sin egen kycklingdsallad, gissa om jag blev glad? jag älskar kycklingsallad! :D
Sen så hade vi svenska och då fortsatte vi vårt grupparbete i historian eftersom vi har samma lärare i historia och svenska. Jag och Matti jobbar med Hitler, det är ett rätt jobbigt projekt allmänt även om vi fick den lättaste delen.
Efter det var det finska, tjihoo *not* det förstör hela min fredag om jag ska vara helt ärlig, finska är så svårt!
Sist hade vi världens slappaste timme, profil, Linda,jag och Manda hade inget att göra så vi gick mest omkring i korridoren.

Haha dagens roligaste var iallafall på lunchen när Manda sa något till Linda och hon bara
"Ameh! Du då ditt sviiiin?!"
haha nej vi e inte särskilt snälla mot varandra xD


Juste btw. varför måste allting jävlas?
Nu jäklas hålet som är uppe i brosket på mitt öra igen!
Och dom sa där jag tog det att brosk inte kan blöda, men vafan det blöder ju?
Asså seriöst jag lovar det är blod!
Men det är en sårskorpa där om kring och jag tror det är den som bloder...
Men nu har jag iallafall rengjort det riktigt noga med starka medel, både örhänget och örat dessutom är örhänget av titan så det borde inte ge allergiska reaktioner!


Jag idag, och nej, jag har knappt något smink på mig Cx

Ikväll då ska jag på tjejgrupp! äntligen har saknat de vanliga tjejgrupperna! vi har ju haft så fullt upp med filminspelning! :D
Men filmen vart riktigt bra så att :)

Men nu får ni ha det riktigt mys och göra precis som jag, bänka er framför tv:n med en påse chips när det är Let's dance, hihi :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vi är ju snälla med varandra ;) (a) (inte seriöst kanske då)



Har örat blivit bättre? :O

2011-01-14 @ 17:37:16
URL: http://lindalindblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0