The day with me, myself and I.

Halli Hallå!

Idag var jag först ner till Friday med US och redigerade lite film :)
Det tog länge! till halv fyra!
Efter det for jag ut och red med Friday och Elle. Det var myys men snöigt! ;)
Sen åt jag Minestronesoppa till middag. Det var mums!
Efter det gick Elle ,Manda och jag med Xanthie och Gildie.
Sen har det inte hänt så mycket mer. Mormor kom hit med vantar och halsduk hon gjort åt mig, hon gör så bra saker min mormor! ett par skidor också! (((: Så nu ska jag ut och vintersporta! :D

Annars sitter jag mest och lyssnar på gamla låtar på youtube. Bland annat Big Girls Don't Cry.
vet att jag är noobig xD

Annars har det inte hänt så mycket idag. Men jag saknar Ozzy :((((
Juste jag massera min lillkille också! han tyckte det var asskönt :D
Surtjejen ville också bli masserad men hon var rädd för apparaten även om hon inte ville erkänna det x))

Jag: Kom då Nike! kolla på den
Nike: menmenmen...den burrar konstigt :(
Jag: Jaha *går iväg
*HÅRD SPARK I BOXDÖRREN!*
Nike: Hallå???!! Skulle jag inte få massage eller?
*suck*
xP

Morden i Midsomer var bra igår btw :P
fast själva storyn var läskigare än morden :C

Nä nu hörrni!
Hejss



Jag och lillälsklingen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0