movies

halloj!

Idag var första skoldagen. Jobbig men ändå helt okej.
Det har fixat sig med allt trubbel i engelskan nu. Tror jag iallafall.
Jag har bytt till Barbros grupp and I love it!

Manda berättade i dag att en form av brott har ökat i sverige, det värsta av dom alla!
Att folk bryter sig in i stall och knivskär hästarna?!
Asså vafan? Jag blir seriöst skit förbannad när jag hör sådant, vem fan har det på sitt samvete och kan sova med gott samvete sen?! Oskyldiga djur!

Iallafall nu har Rebecca klippt,redigerat och kastat upp klippet på sig och hennes quarter på youtube.

Så here is it ;)



Visst är hon asduktig? :D
Och hon säger att hon säkert kan hjälpa mig sen om jag vill *mega happy* :D



Här rä klippet med US också! visst vart den bra till slut? ;)

Men nu ska jag snart träffa Manda!

Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0