Mitt nyårslöfte

Jag precis som många andra har några nyårslöften. Kanske äta mindre godis,motionera mera, m.m
Men jag har ett som är extra viktigt. Som jag ska  hålla extra hårt på.
När jag ser andra människor, kanske på bild, i stan eller i tidningar så kan jag ofta konstatera "mehh va ful han va!" eller "Hon där borde använda mera ditten och datten" "Hon där borde noppa ögonbrynen!" osv..
Och det ska jag verkligen sluta med! För det första är det väldigt elakt. Jag menar vad har jag för himla rätt att hålla på klaga på andra? onödighetsfaktorn är hög! Sen är det inte bra för mitt eget psyke heller för då tänker jag alltid på vad som är fult eller dåligt. " Jag borde verkligen köpa sånna jeans!" och jag måste verkligen haaa mycket fondution!" osv...!
Och det är veerkligen jobbigt och ooonödigt!
Så det får bli mitt nyårslöfte 2011! :D
Vad är era nyrslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0