Kritiska

Nu har jag haft en ta hand om dig själv kväll! :)
Vilket innebär krämer, dusch m.m :)
Det var ganska nice, man känner sig ju fräsch sen och det finns inget härligare :D, eller nästan inte iaf ;)

Men nu har jag bänkat mig i soffan bredvid pappsen och ska se Göta Kanal 2 ;)

Ikväll var jag och Manda till Elle också! ;) men vi gjorde inte så jätte mycket.

Men jag har tänkt på en sak.

Vad man än jobbar som blir man ju kritiserad för något!
Är man tandläkare blir man kritiserad för att man är hårdhänt.
Är man butiksbiträde blir man kritiserad för att lådorna är snett uppställda eller för att man är sölig på kassa apparaten.
Är man skådespelare eller artist blir man kritiserad för sitt scenspråk eller en eller annan falsk ton.
Och är man byggare blir man kritiserad för sitt slarviga bygg eller jobbet som går sååå sakta fram.



Människornas liv består ju igentligen bara om kritisering, hela tiden.
Men då är det viktigt att man kan ta åt sig vissa saker och lära sig av dem och skita i resten :)




Men nu ska jag se på tv! ses :)

Kommentarer
Postat av: frriiday

jo, d e ju sant att alla kan bli kritiserade vad man än gör.. men om ingen blev kritiserad så skulle man ju inte ha ngt att förbättra om man inte själv vet att man gör fel ;)

2011-01-05 @ 22:17:17
Postat av: Linda

kritik kan både bara bra & dåligt för människan som du säger ;D Men det är ju as jobbigt att bli kritiserad hela tiden iaf...

2011-01-06 @ 08:48:44
URL: http://lindalindblom.blogspot.com
Postat av: C Svarar

Jaa, så är det ju!

2011-01-06 @ 10:22:27
URL: http://ceeww.blogg.se/
Postat av: |A l i c e|

härlig blogg :D

allt bra med dej?

2011-01-06 @ 11:19:49
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0