....*krasch*"AAHAHHHHH""men hallå..ta det lugnt tjejer!"

Hallå!

Idag släpade först Manda och Elin med mig till pulkabacken men jag hade inte lust eller var för trött eller ja det går inte riktigt att förklara men de va iaf lite såhär okul att åka pulka xD Jag ska inte säga tråkigt eller jobbigt för det var det inte. Sen for jag och Manda och skrinnade :) och när vi stod där mitt på isen hörde man ett högt knak och det blev en spricka. Därav rubriken ;)

Nu har jag just tagit in lillkillen,lös :D
han e så bäst<33333

Snart ska jag och Manda antingen redigera mera eller träna agility eftersom vi verkligen behöver träna det :)

Så att ja :)
Jag drogar plattan Loud på spotify som varje kväll xD

Men nu ska jag göra en "5 du kanske inte visste om mig" både små och lite större saker :)

-Jag hade en häst tillsammans med min kusin när jag var två år, hon hette Flamma och var shettis :)
-Jag älskar chokladbitar med konstiga fyllningar som kaffe och marsipan.
-Min dröm är att köpa MinClassico och träna henne.
-När jag var liten ville jag bli polis.
- Jag är rädd för vatten, hatar att åka färja och vara på is. Men att simma och åka liten båt går bra :)


Kommentarer
Postat av: Linda

haha ;D halft har jag övergett blogg.se. Laggar så mycket. Funkar inte att ladda upp videos för mig längre & bider.



Men säkert tillbaka snart ;D

2011-01-05 @ 09:03:23
URL: http://lilithslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0